Shop Mobile More Submit  Join Login
Heartless Villain by Kytelian Heartless Villain by Kytelian
My favorite picture of the photos taken at Denver Comic Con this past June. <3 I love the angle and I'm very pleased with my pose and smirk and just...everything. =D I look like I'm about to take down a certain old hag and pink haired child~

Sasori (Me): :iconkytelian:
Deidara: :iconryuu-kizu:

Photo by: :icontorremitsu:
You can also find him on Facebook here - [link]

Add a Comment:
 
:iconakatsukikurohana:
AkatsukiKurohana Featured By Owner Mar 13, 2013
Cool photo! :la: Nice cosplays!
Reply
:iconkytelian:
Kytelian Featured By Owner Mar 13, 2013
Aw, thanks! =D
Reply
:iconakatsukikurohana:
AkatsukiKurohana Featured By Owner Mar 13, 2013
You're welcome. :iconheehee-plz:
Reply
:iconpooterss:
POOTERSS Featured By Owner Dec 27, 2012  Hobbyist Artisan Crafter
cool pose.
Reply
:iconkytelian:
Kytelian Featured By Owner Dec 27, 2012
Hahaa, thanks. xD
Reply
:iconbluemoonscorpio:
BlueMoonScorpio Featured By Owner Dec 23, 2012  Student Traditional Artist
love the close up view!
Reply
:iconkytelian:
Kytelian Featured By Owner Dec 23, 2012
I'm glad you enjoyed it! It's one of my favorites.
Reply
:iconbluemoonscorpio:
BlueMoonScorpio Featured By Owner Dec 23, 2012  Student Traditional Artist
can we be friends?
Reply
:iconkytelian:
Kytelian Featured By Owner Dec 23, 2012
Of course! =]
Reply
:iconbluemoonscorpio:
BlueMoonScorpio Featured By Owner Dec 23, 2012  Student Traditional Artist
awesome.
Reply
:iconsakuracoco-7:
sakuracoco-7 Featured By Owner Dec 23, 2012
very good ^^
Reply
:iconkytelian:
Kytelian Featured By Owner Dec 23, 2012
Thanks! =D
Reply
:iconsakuracoco-7:
sakuracoco-7 Featured By Owner Dec 24, 2012
^^
Reply
:iconkanamesama913:
Kanamesama913 Featured By Owner Oct 11, 2012  Hobbyist Traditional Artist
I like your pose, too~ :D
Reply
:iconkytelian:
Kytelian Featured By Owner Oct 11, 2012
Aw, thanks. xD I was going for look-as-devious-and-menacing-as-possible there, hahaa. =]
Reply
:iconkanamesama913:
Kanamesama913 Featured By Owner Oct 11, 2012  Hobbyist Traditional Artist
You got all that in the picture~! XD
Reply
:iconkytelian:
Kytelian Featured By Owner Oct 11, 2012
Hahaa, that's good to know. xD I love Sasori~<3 He deserves to be bad arse every so often.
Reply
:iconkanamesama913:
Kanamesama913 Featured By Owner Oct 11, 2012  Hobbyist Traditional Artist
I know, right!? Sasori is awesome! :D
Reply
:iconkytelian:
Kytelian Featured By Owner Oct 11, 2012
Indeed he is. xD My favorite character is Deidara, but I'm partial to the puppet~ 8D
Reply
:iconkanamesama913:
Kanamesama913 Featured By Owner Oct 11, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Really? I'm okay with Deidara, but I like Sasori more~ XD
Reply
:iconkytelian:
Kytelian Featured By Owner Oct 11, 2012
Yep, really. xD Dei's one of my top favorite characters of all time, hahaa. I love how volatile his personality is. I adore Sasori's calm, but Dei's just more appealing to me. xD Yet Zexion's my favorite member of Organization XIII. Go figure. xD
Reply
(1 Reply)
:iconyaoiman11:
Yaoiman11 Featured By Owner Sep 13, 2012  Student Artist
i just realised that this pic makes me think of kelly dressed as axel, the way you have your head tilted and little smirk just remind me of her
Reply
:iconkytelian:
Kytelian Featured By Owner Sep 13, 2012
Hahaa, thanks. xD It fits Sasori's character. He's not as erratic as Axel, but he does smirk and he's condescending and an all around jerk.
Reply
:iconyaoiman11:
Yaoiman11 Featured By Owner Sep 13, 2012  Student Artist
and that's way he's awsome, and the fact that he's a living puppet
Reply
:iconkytelian:
Kytelian Featured By Owner Sep 13, 2012
Indeed, indeed. xD I do love my Sasori cosplay.
Reply
:iconyaoiman11:
Yaoiman11 Featured By Owner Sep 13, 2012  Student Artist
hehehe
Reply
:iconxxjthmxx696:
xxJTHMxx696 Featured By Owner Aug 1, 2012  Hobbyist Artist
This one is so cool! It looks pro!
Reply
:iconkytelian:
Kytelian Featured By Owner Aug 1, 2012
Hahaa, thanks. =D I'm so pleased with this picture it's ridiculous. ^^ The photographer did wonderfully and I'm so happy with my smirk and overall Sasori-like posture. x3
Reply
:iconxxjthmxx696:
xxJTHMxx696 Featured By Owner Aug 1, 2012  Hobbyist Artist
Your welcome. Yeah that was one of the best parts of the photo.:meow:
Reply
:iconkytelian:
Kytelian Featured By Owner Aug 1, 2012
^^ Ah, I do wanna get more shots of my Sasori one of these days. He's my favorite to cosplay, I know him so well at this point.
Reply
:iconxxjthmxx696:
xxJTHMxx696 Featured By Owner Aug 1, 2012  Hobbyist Artist
Yeah he's one of my favorites.
Reply
:iconkytelian:
Kytelian Featured By Owner Aug 1, 2012
Sweet! =D Deidara's actually my favorite, but I can't cosplay him worth crap. Which is why I have :iconryuu-kizu: as my Deidara instead of myself. xD Sasori's my baby, though. =3
Reply
:iconxxjthmxx696:
xxJTHMxx696 Featured By Owner Aug 1, 2012  Hobbyist Artist
Nice. He's my second favorite I think... NO IT'S OROCHIMARU! he is one of my all time favorites. Ohh... Yeah I wish I could cosply as him but I don't really look great as a blonde... XD
Reply
:iconkytelian:
Kytelian Featured By Owner Aug 1, 2012
Hahaa, Sasori's my second favorite and Itachi's third. ^^ Beyond that I love Kisame, Hidan, Konan, and Pein. Kakuzu's okay. Orochi I don't much care for, to be honest. Yeah, that's why I don't cosplay Dei. xD I could probably pull off Naruto or Minato, but only because they have short, spiky hair and they have headbands. ^^; Other than that, though...
Reply
(1 Reply)
:iconoutoforbit4ever:
outoforbit4ever Featured By Owner Jul 28, 2012  Hobbyist Digital Artist
by a certain old hag and pink haired child~
do you mean Elder Chiyo and Sakura
Reply
:iconkytelian:
Kytelian Featured By Owner Jul 28, 2012
Hahaa, of course I do. =]
Reply
:iconoutoforbit4ever:
outoforbit4ever Featured By Owner Jul 28, 2012  Hobbyist Digital Artist
Yep

<check your notes>
Reply
:iconlindystar:
lindystar Featured By Owner Jul 4, 2012
Ohohoh~ I like the more sinister looking Sasori than what is typically seen in cosplayers. Nice!
Reply
:iconkytelian:
Kytelian Featured By Owner Jul 4, 2012
Hahaa, thanks! =] I've got more pictures of my Sasori. Those are more casual/laid-back than this one. ^^; One's even a piggy back picture... But I'm planning on getting more pictures done and I'll probably do more sinister and cold pictures with those. =D I'll let you know when they're up!
Reply
:iconveggiesgirl:
veggiesgirl Featured By Owner Jun 29, 2012
:iconawwwplz: I love your wig! very cool cosplay!
Reply
:iconkytelian:
Kytelian Featured By Owner Jun 29, 2012
Aw, thanks. ^^ I found the wig online and trimmed the bangs myself. =] It used to be more of a Gaara wig (it was seriously spiky), but it flattened out over time. x3
Reply
:iconnikkiorihara:
NikkiOrihara Featured By Owner Jun 28, 2012  Hobbyist
That's an awesome camera angle especially with Deidara in the background. X) love the expression and poses too. :D
Reply
:iconkytelian:
Kytelian Featured By Owner Jun 28, 2012
He's a great photographer, isn't he? ^^ And thank you so much for your comment. ^^
Reply
:iconnikkiorihara:
NikkiOrihara Featured By Owner Jun 28, 2012  Hobbyist
Agreed. X) &You are so welcome!:D
Reply
:icontnt96:
TNT96 Featured By Owner Jun 28, 2012  Hobbyist Filmographer
:D awesome :D
Reply
:iconkytelian:
Kytelian Featured By Owner Jun 28, 2012
Aw, thanks. 83 <3
Reply
:icontnt96:
TNT96 Featured By Owner Jun 28, 2012  Hobbyist Filmographer
:giggle: :D no problem :XD:
Reply
:iconkawaiijeishi:
kawaiijeishi Featured By Owner Jun 28, 2012  Hobbyist Photographer
d'aww, Sasori you're not 100% heartless!! you're like 99.9!! All you need is a hug from Dei-Dei and you'll be fine!!
haha i really like whole smirk thing you did here. it's like scary but smexy all at the same time!!
:iconpervydeidaraplz:
Reply
:iconkytelian:
Kytelian Featured By Owner Jun 28, 2012
A hug? A hug from that brat? I'd rather kiss my own grandma.

xDD Hahaa, thanks. It's more or less Sasori's personality. He's usually either straight-faced or smirking until suck time as he goes all wide-eyed and maniacal. x3 <3
Reply
:iconkawaiijeishi:
kawaiijeishi Featured By Owner Jun 28, 2012  Hobbyist Photographer
you'd rather kiss Granny Chiyo!!? aww, what a shame!! Personaly, it would be sweet if you hugged the brat

lol Sasori freaks me out with the whole wide-eyed and maniacal look!! something about it makes me want to cry like a little girl!! his smirk is sort of cute in a way i guess...? when He's staight faced, i just want to make odd faces at him till he cracks a grin. you're a really great Sasori cosplayer, too!! the wig looks pretty epic :heart:
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
June 27, 2012
Image Size
240 KB
Resolution
960×640
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,436
Favourites
124 (who?)
Comments
89
×